16 Şubat 2014 Pazar

Ey Yar! - Kerim Yılmaz Şiirleri

Dağları atlayıp, denizleri uçupta aştım.
Ey Yar bir bilsen hangi nehirden geçtim.
Senden, benden, bizden, özümden kaçtım.
Ey yar! bir bilsen aslında ben bir hiçtim..

Bir deli divaneyim, kafama göre yaşarım..
Nerede bir fidan görsem, kendimden aşlarım..
Yine gece olur, hayal dünyama başlarım..
Ey yar! bir bilsen aslında nelerden geçtim...

Kırık olan kalp olsun, zaman diye merhemi var,,
Giden gitti, elde var sıfır, ne kar, ne zarar...
Ne sevda isterim, ne güneş, nede ilkbahar..
Ey yar! bir bilsen nereden nereye kaçtım..

Aradığım huzur yine bendeymiş, geçte olsa buldum..
Eski resimlerini duvara astım, karşısında durdum..
Ulan uğruna zehrettiğin yar bumu? diye sordum...
Ey yar! bir bilsen aslında senide aştım..

Güvenmek Kereme göre değilmiş bunuda anladım..
Madem hayat gammaz, birazcıkta ben salladım..
Riyakar gözlerini, resmeyledimde sakladım..
Ey yar! aslında bu işe bende çok şaştım...

Kerim Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder