25 Aralık 2013 Çarşamba

Cancazım

Hava aydınlanırken, dibine çöker umutlarım..
Gözlerinin derinlerinde sanki bir ben varım.
Hayal mi, gerçek mi iki yana düştü kollarım..
Bedenim kadar, ruhumda yorgun be cancazım..

Yollar seni getirecekse bana, bende giderim..
Belki yoldaki aşk çeşmesinden bir yudum içerim..
Yine akşam olur, hayal nehrinden geçerim.
Tenim kadar, kalbimde solgun be cancazım..

Oluruna bıraksam, dünyaya haykırmak isterdim.
Kimi için berdoş, kimi için sıradan bir ferdim.
Açıp uzatsan, dağlara yorgan olur derdim..
Dilim kadar, zihnimde durgun be cancazım..

Kereme sorarsan, salıver nereye giderse gitsin..
Ömür bugün, burada bitecekse de, ne yapalım bitsin.
Dünya büyük, canı nereyi isterse oraya yatsın.
Gözlerim kadar, suyu da dolgun be cancazım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder