9 Ekim 2013 Çarşamba

Alaşehir Akşamları

Gülerek geldik peygamber ocağı askere
Nizamiyeyi geçtim geçmesine ama koydu bi kere
Bitmez bu 460 gelmez tezkere
Çıkılmaz dağlara adını yazdım

Önce şoför olduk yorulduk
Biz bu kalabalık içinde kaybolduk
Tükendik, eridik, savrulduk
Tükenmez yollara adını yazdım

Ayırdılar dediler olacaksınız çavuş
Tam 68 kişiydi kaldığım koğuş
Gün ağardı gelir belki son doğuş
Bitmez şafaklara adını yazdım

Şimdi inzibatım geçiyor günler
Bıraktım geride şanla dolu dünler
Senin için yaşadığım bu günler
Bitmez haftalara adını yazdım

Şınav çektik, yeri geldi süründük
Akşam oldu karanlığa büründük
Sevindik yeri geldi üzüldük
Alaşaehir akşamlarına adını yazdım

Öğrendik artık yürümeyi komando say
Cümle alem unutmuş bizi vay anam vay
15 ay sonra durmaz bu adam hadi canım bay
yazlara, kışlara adını yazdım

Şahlandım ölüme bir kırbaç vurdum
Seni düşündüm herşeye dimdik durdum
Doğan güneşe her sabah seni sordum
Bitmeyen gecelere adını yazdım

Ve sen bir kır çiçeği gibi düşerken dalından
Bir acıdır yıkıldım sol yanımdan
Bir çığlık gibi koptun dudaklarımdan
Adını taş kalbime kazıdım da yazdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder