9 Ekim 2013 Çarşamba

Ben Yokum..

Gitmek sorun değilde, ya götürdüklerin ne olacak
Elbet bir gün seninde gözlerine yaşlar dolacak,
Ağlamak çare etmez artık, akılda gidenler kalacak,
Varsa cümlelerinde ben, ben yokum bu kavgada

Üzülmek neye yarar, gitmişse elden geçmişim.
Zamanında gelmeyen aşkın ancak içine etmişim.
Sen olsanda olmasanda ben zaten bitmişim.
Varsa cümelerlinde kırgınlık, ben yokum bu sevdada

Gülmeyi unuttuk asırlardır, göz yaşlarına kapıldık.
Uçsuz bucaksız bitmeyen hayallere, rüyalara daldık.
Biz zamana ayak uyduramadık, geçmişte kaldık.
Varsa cümlelerinde pişmanlık, ben yokum bu defada...

Ay bu gece sanki daha donuk bakıyor dünyaya.
Ellerimi açtım, Gözlerim kapalı yöneldim semaya.
Dünya zalim, neylerim. gönül verdim. gözleri elaya.
Varsa cümlelerinde coşku, ben yokum bu sefada..

Yayı düzgün tutmazsan ok gider başka hedefe,
Dimdik durmalı şimdi, vurulsak ta bir sedefe,
Aman dur gitme derken yar gitti girdi kenefe,
Boşuna arama güzelim, ben yokum o helada..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder