9 Ekim 2013 Çarşamba

Keş Ölürüm

Sende gece olunca, aya bakanlardanmısın
Yüreğinde bir damla da olsa aşk olanlardanmısın
Yoksa köşeye sıkışınca kaçanlardanmısın
Ben bilmem ama Herşeye dimdik dururum..

Bir kucak dolusu sevgi getirdim sana, alsana
Git desemde yüreğim elvermez ne olur kalsana
Şak Şak sesleri kırbaç sesi gibi gelir belki sana
Ata binmem ben ama binersemde sert vururum.

Yurdum insanı bir acayip, çay içinde serpeler.
Daha yeni başlamışlar yürüyorlar körpeler
Ata binmesini bilmeyeni eşekler tekmeler
Ben çifte atmam, çünkü yere değmez gururum.

Dünya küçük derlerdi de ben inanmazdım.
Bu şiiri sadece uyuzlara vede inatlara yazdım..
Ne davul ne zurna , sadece çatlak bir sazdım.
Ben ses çıkarmam ama çıkarsada Çığlık olurum.

Bu aşk sana bir beden büyük geldiyse söyle.
Ne yapalım gülüm bu modeller de böyle
Yar içerim, ben hem sabah, hem de oğle
Ben içmem ama içersemde keş ölürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder