9 Ekim 2013 Çarşamba

Özledim Yar Seni..

Mutsuzum bu günlerde, bilmiyorum neden..
Kendi bulur elbet kendi eden...
Ne Ruhum var nede beden
Mutsuzum bu günlerde, yalnızlar gibi...

Aradım tüm dünyayı bulamadım senden başka...
umudum yok ama inanırım ben aşka..
Seni ararım, yollarda laşka laşka..
Mutsuzum bu günlerde, son güller gibi..

yarim yoksa neden var bu can...
unutmadım ki düşümdesin her an..
ayağına peşkeş çekilir bu ün, şan..
Mutsuzum bu günlerde, yaşlılar gibi...

Ey aşk bu nedirki uğruna şiirler yazdıran
Kendi ayağının çukurunu kazdıran
Aşktır insanı asıl azdıran
Mutsuzum bü günlerde, aşksızlar gibi...

Keremim deki bu dünya sana kalsın.
Biz sensiz ederiz ama olsun varsın..
Ben düştüm arkadaş sende düşme yanarsın..
Mutsuzum bü günlerde, yarsızlar gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder