9 Ekim 2013 Çarşamba

Yeridir Dünya..

Bazen senden çok şeymi istedim diye düşünürüm.
Kimbilir nerede, ne zaman, ne şekil ölürüm.
Kaderimize yazılmışsa gariplik, buna ne diyebilirim.
Adaletinin içine nokta koysam, yeridir dünya.....


Nedensizce sevmek istedim herkesi, bırakmadın.
Bir basamak atacakken, ilk çelmeyi sen taktın.
Vurduğum kişi ölmüşmüdür diye, geri baktın.
Üstüne benzin döküp yaksam, yeridir dünya..


Akıllı olayım dedim, her gün kahrını çektim.
Ama geçti artık, köküne kirbrit suyu ektim.
Hey gidi dünya, beş kuruşa yedi sülaleni verdim.
üç kuruşa da seni satsam, yeridir dünya...


Ben bir viraneyim, gezerim kafama göre.
Bir daha dokunursan hayatıma, çizerim ona göre.
Kime ne kadarsın bilmem, üç kuruşsun bana göre..
Senide bedavaya takas etsem, yeridir dünya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder