9 Ekim 2013 Çarşamba

Bu Gün Kötü Gündü...

Her kötü günden sonra bir de iyi gün vardır,
Bu gün kötü gündü ve bitti,
Uzandım yüreğinin, şeffaf kuytusuna doğru,
Göz göze geldik, ama ne yazıkki ömür bitti,

Gülsemmi, ağlasammı kestiremedim bir an,
Geriye dönsem acaba arkamdamıydı geride kalan,
Korktum bakmadım geçmişe, kapattım bütün defteri,
Uzun uzun yolları izledim, göremedim senden eseri,

Bak bu gün kötü gündü o da bitti, 
Yarın iyi gün olacak belki, ama o da bitecek,
Sadece esir kalmış gözler, aşkı görecek,
Ama nafile bu gün, kalan kalacak, giden gidecek,
Fırtınaya kapılmaya gerek yok,
Çünkü o günde bitecek,

Sayfalar ardı arkasına kopacak bir film şeridi gibi,
Eyvahlar uçacak havada ama artık yoktur bir önemi,
Giden gitmiştir artık, yerinde kalan bir viran şehir,
Aç sineni ne olur, kimbilir akan bir nehir,
Bağlamak boşuna su aşar yolunu bulur,
Eğer bu günde bittiyse, artık sabah olur,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder