7 Ekim 2013 Pazartesi

Tilki ile Yılanın Arkadaşlığı...

Bu yazımda sizlere bir hikayecik anlatacağım. Herkes payına düşeni alsın (:

Tilki ile yılan arkadaş olurlar, çok samimi olurlar beraber takılırlar ormanda derken bir gün bir nehir kenarına gelirler karşıya geçeceklerdir. tilki suya atlar ama yılan sudan korkar, o nedenle tilki kardeş sen beni boynuna al beni geçir der. Tilkide aklından hiç kötülük geçmez tabi yılanı boynuna dolayıverir ve başlar yüzmeye... Tam nehrin ortasına geldiklerinde ise yılanın yine ibneliği tutar. yavaş yavaş tilkinin boğazını sıkmaya başlar tilki durumu farkeder farketmez aman yılan kardeş ne yapıyorsun biz senle can dostu değilmiyiz der... Yılan ise, "Kusura bakma tilki, benim kanım bozuk, ne yapayım der ve tilkiyi iyiden iyiye sıkmaya başlar,". Tam bu esnada Tilki güç bela..  "Kardeşim senle çok anılarımız oldu. şu gül yüzünü bana dönde son bir kez göreyim" der..

Yılan Tilki yi kırmayıp tam göz göze geldiklerinde Tilki bir hamlede yılanın başını koparıverir. ve yılanı başsız bir şekilde suyun dışına çıkarır ve çayıra uzun dümdüz bir şekilde serer. ve karşısına geçip şunları söyler..

"Bana öyle yamuk arkadaş istemem.. Benim arkadaşım işte böyle dümdüz olacak der..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder