9 Ekim 2013 Çarşamba

Bir Kadını Sevdim..

Bir kadını sevdim, aşk koydum adını,
Yarabbi nede güzel yaratmışsın bu kadını,
Çok sorduysamda bulamadım adını,
Bir kadını sevdim, adı bilinmezmiş,

Hüzün çöktü çehreme, benle beraber üzüldü,
Bu nasıl kadınki, alınyazımız beraber yazıldı,
O gelince bütün dertler kendiliğinden çözüldü,
Bir kadını sevdim, adı bilinmezmiş,

Ben ağladım, sende benimle birlikte ağladın,
Göz yaşına boğuldum. Sırtımı sen sıvazladın,
Faydasız biri uğruna gecelerce ağladın,
Bir kadını sevdim, adı bilinmezmiş.

Ellerimden tutardın, sıcacık ellerinle,
Bir sevgi tohumu ekerdin, masum gözlerinle
içime işlerdi, sevgin, tanıdık sözlerinle,
Bir kadını sevdim, adı bilinmezmiş,

Ben hep kötüydüm, ama sen yinede severdin,
Benim tüm derdim, sanki seninde derdin,
Benimle ağlar, benimle gülerdin,
Bir kadını sevdim, adı bilinmezmiş,

Sevgi Elden gitmeyince insan görmezmiş,
Gelmeyecek oluncada, ölümüne özlermiş,
Baki olan beden değil, güzel sözlermiş,
Bir kadını sevdim adı meğer "ANNE" imiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder