9 Ekim 2013 Çarşamba

Bir Daha Asla..

Bu gece veda ettim bütün aşklara ve tutkulara..
Bir daha asla gitmeyeceğim desen de gelme..
Yol verdim alayına, inadım, tüm inatlara..
Bir daha asla söylemeyeceğim desende, konuşma..

Kırdım tüm zincirlerimi, ufuk çizgisindeyim inan..
Ne umrumda dünya, ne sen, ne başkası, nede canan..
Kıyamet bu gün olsa, bana her şey sıradan..
Bir daha asla susmayacağın desende çağırma...

Herşeyin bir kaderi olsa da tüm suç kader de değildir.
Gezdim onca memleket kimi öküz ama kimide ehildir.
Ruhun güzel değilse, suç benim, kabahat şekildir.
Bir daha asla senden vazgeçmeyeceğim desende Gelme...

Bak dünya sen olmasanda yörüngesinde dönüyor..
Kimileri dünyaya gelirken, kimileride ölüyor..
Kar yağmasa da, mevsim geçince çiçekler soluyor.
Bir daha asla koparmam desende sarılma...

Kelimelerim ağırdır belki içimdeki fırtınadandır.
Biz mendil sevdalısı değiliz, aşk, candır canandır.
Boynumuz bükük kalacaksa bilki o yaradandır.
Bir daha asla konuşmam desende darılma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder