9 Ekim 2013 Çarşamba

Birini Sevdim..

Çok seven hep ben oldum tüm aşklarımda...
Bir sevgi seli vardı benim gözyaşlarımda.
Sen bilmezsin ama tam senin yaşlarında.
Birini sevdim, kime ne, bu aşk benimdir.

Belki sen kendine yükseklerden bakarsın.
Düşünce de sığınacak bir liman ararsın.
Dokunma ellerime, belki yanarsın.
Birini sevdim, kime ne, bu aşk benimdir.

Uzaklarda aradım sevgiyi bulamadım.
Yarim ben gönül adamıyım, büyük adam olamadım
Sen zalim olsanda yürekten atamadım.
Birini sevdim, kime ne, bu aşk benimdir.

Sen istesende doyamazdın bu sevgiye.
Değmezdin aslında sana verdiğim övgüye
Utandım sonradan, sana olan saygıya
Birini sevdim, kime ne, bu aşk benimdir.

Yaradan varken, ondan büyük aşk olmaz.
Kimsenin hakkı kimsede kalmaz.
Keremin aşkı büyüktür, o kalbin almaz.
Birini sevdim, kime ne, bu aşk benimdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder